torsdag 1 september 2011

1 september idag

Hey People!
Har totalt glömmt av att det är den 1 september idag , hähä
inte för att det är något speciellt eller jo för jag kommer typ dö om några dagar -.-
anyway idag var det ännu en helt vanlig skoldag och fan ta alla dom nya lärare som vi fått
och dom som ersatt Richard :o allt är helt annorlunda nu tycker jag menmen tycker han borde
få vara hemma med sitt nyfödda barn typ , hur som helst snart laddar min data ur så jag ska bara säga
att i morse gick jag upp klockan halv sju bara för jag trodde vi började med No 8.35 :O
sedan kommer Dennis till skolan och säger vad gör du här så tidigt? jag bara vi börjar la snart och han bara det är halv klass ni tjejer har sov morgon , så jag bara vafan?! varför sa ingen till mig? blev så jävla pissed of! ojj nu laddar min data snart ur men ska ändå typ sova nu för är trött och börjar 8.05 imon typ -.-
så nattinatti ;)

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar