lördag 17 september 2011

Tjejmiddag hos Karin

Okaai detta kommer bli en hel roman typ men hur som helst så var det skit kul idag , först så var jag,Hanna och Per i stan sedan så åkte vi hem och då gjorde jag i ordning mig för jag skulle bort på tjejmidddag hos Karin och där träffade jag Kajsa,Linnéa,Johanna,Ylva,Astrid,Ida och Matilda och vi hade jätte kul vi tog jätte mycket bilder hahah får se ifall jag lägger upp eller inte ;)
men i alla fall Johanna hon drog lite tidigt för hon mådde inte så bra och efter hon hade gått så efter typ en timma så kände sig inte Astrid heller så bra så då gick hon också menmen vi hade ändå kul :D och jag kom nyss hem nu då för typ tio minuter sedan , oki detta kanske inte blev en hel roman men ändå den blev ganska lång hähä lalala ^^ orkar inte skriva mer nu , sov gott ..

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar