söndag 3 juli 2011

Hemma från Hönö









Hejhej !
Nu är jag hemma från Hönö med Caroline , vi hade det skit kul hahah ;)
Sedan tog vi också massa bilder som jag kommer lägga upp snart när jag laddat in dom i datan eller asså jag håller på att ladda in dom nu , så nu är dom in laddade i datan .. anyway så ska jag fortsätta berätta om dagen på Hönö , vi solade och badade en massa och simmade ut till flotten hahah också åt vi pizza sedan vid färjeläget och när vi åt då kom det en fiskmås och sket på vårt bord HAHAHAHAHA och sedan så splasha det lite på Caroline hahah jag typ skrattade ihjäl mig!!
Det var denna dagen och imon så ska vi kanske ut dit igen och då ska vi cykla på en cykel tillsamans , ni vet en såndär cykel som man kan cykla två på xd anyway nu orkar jag inte skriva mer så jag uppdater senare ifall jag orkar men nu kommer en massa bilder från idag ;)

Har mer bilder men orkar inte lägga upp mera ..

Puss


1 kommentar: