fredag 8 juli 2011

Ingvars födelsedag igår

Hejhej
Sorry för att jag inte hann blogga igår men det blev så sent och jag var skit trött men det var världens roligaste dag nästan typ , först mötte jag Caroline i stan och sedan gick vi runt och leta efter par fina skor som jag skulle ha på mig och sedan så skulle vi köpa kort till min gudfar också och det fick bli ett sådant kort med humor och musik hahah och låten var i got the power eller något sådant hahaha sedan så när vi var påväg ut till Hönö så satt vi på bussen längst bak och jag hade typ bara gröna shorts på mig och ett linne och en vit kofta och asså jag visste inte var jag skulle byta om så jag bytte om på bussen men sån tur så såg ingen mig , sedan så ah var vi framme vid Hönö och då gick vi till stranden som heter Jungfruviken ligger lite nedanför mina gudföräldrars hus anyway så var vi där vid stranden och så skulle vi skriva kort och sedan tog vi fram våra fin skor och när vi började gå därifrån så jag fan också jag glömde mina skor och Caroline bara vilka skor? du har ju dom på dig och så börja jag typ skratta ihjäl mig sedan , Caroline bara hur blond får man bli egentligen?! HAHAH ... sedan så började vi gå uppåt mot dom och vi var dom första sedan kom hans syskon och då började vi först äta smörgåstårta vilket som var väldigt gott och OMG !! när jag skulle ta en stor bit från min smörgåstårtsbit då hängde hela salladsbladet med och jag och Caroline skrattade ihjäl oss för det liksom hängde där och dingla eller vad man ska säga men i alla fall så åt vi sedan snövits tårta och man blev ju sååå mätt och sedan åt vi frukt,godis och chips så man kan säga att jag fortfarande är rätt så mätt , åh herregud nu börjar jag nästan skriva mer än vad Caroline brukar göra hahaha , anyway så så ska jag fösöka få ta på en person och se ifall den personen svarar .. uppdaterar sedan !

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar