lördag 30 juli 2011

Ojjojoj!!

Vilken dag!
Asså först vaknar man typ elva eller något och sedan måste man städa för vi hade släktkalas ikväll (dom gick nyss) anyway så tog jag en liten promenad idag också i det varma fina vädret och efter det la jag mig och sola och sedan tog jag och gick in på mitt rum och la mig på sängen och helt plötsligt somna jag , hehe trötta jag men hur som helst så var kvällen väldigt lyckad och btw när vi skulle äta tårta och jag skulle skära då råkade jag ta en hel jävla femtedel :O men gissa ifall jag åt upp hela tårtbiten? ;) ohjaa det gjorde jag ! Jag åt upp HELA tårtbiten som var skit stor ..
menmen nu ska jag se lite på Teen Wolf och chilla :) sedan i veckan blir det caroline nån dag och annis på onsdag typ och då kanske vi skulle ta en tur med deras båt..men i alla fall orkar inte skriva mer nu så ..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar