lördag 16 juli 2011

Lite rolig dag

Hello there !
Idag så har jag träffat Joel och Caroline och en kille på bussen som heter Filip hahah aja anyway kommer till han Filip sedan men hur som helst så träffade jag Joel och vi gjorde inte så mycket och sedan träffade jag Caroline och då gick vi runt lite och så åt vi på Le Pain Francais sedan gick vi till Trädgårdsföreningen där utanför vid fontänen satt vi och där så satt vi och pratade och skrattade skit mycket och sedan när vi var där så kom det en kille till oss eller ah rättare sagt MIG och så satt vi och snacka typ lite med han och sedan till slut fick han mitt nummer hahaha ..
sedan gick jag och Caroline till Heden och titta på killar som spelade fotboll och dom tittade hela tiden på oss typ och små prata med oss typ hahah , anyway sedan på bussen påväg hem så hade jag så sjukt tråkigt men jag fick stå ut , anyway så typ när bussen kommit till Pilegården då tog jag första steget och gick fram till en som heter Filip hehe och så snacka vi och sedan undrade jag ifall han hade msn och det hade han så då gav han den till mig och sedan när jag gick av bussen så stuttsade jag av lycka och sedan påvägen när jag nästan var hemma då träffade jag på Hanna (storasyster) och då undra hon varför jag var så glad och då berätta jag lite men jag ska berätta sedan mer för Hanna när hon kommer hem för nu är hon i stan och nu skypar jag med Caroline ^^ och snart är det bara 4 dagar kvar tills London yäääy :D <3
Men ha det så bra alla ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar