söndag 16 oktober 2011

Caroline Forselius BFF

Caroline , du har alltid funnits där för mig och jag älskar dig för att du är så snäll och omtänksam , man kan inte ha en bättre bästa vän. Caroline du är som en syster till mig , vi har gått igenom mycket genom alla dessa år , vi har både bråkat,skrattat,gråtit och ja men vi har alltid klarat oss igenom allt , hahah. Snart skiljs vi där emot åt tyvärr men det betyder inte att vi inte kommer sluta hålla kontakten för vi ska hålla kontakten tills vi dör , vi ska bli gammla och åldras tillsamans , hähä .
Caroline jag ser verkligen fram emot nästa år då vi kanske på sommaren ska
åka till Paris eller Italien ;)
Caroline du är verkligen min bästa vän och typ syster <3
När jag gifter mig så ska du få bli brudtärna och när jag fått barn då ska du bli gudmor :)
Okej nu går jag kanske allt för långt in i framtiden men aja jag älskar dig B2 ;) HAHAHA
Vi har den bästa humorn och kommer alltid ha ;)
Anyway älskar dig Caroline Jenny Forselius Ungphairoh :) <33333
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar