fredag 7 oktober 2011

Skola+Bio

Idag så har jag varit i skolan , först hade vi engelska sedan svenska och efter det lunch och sedan idrott och efter idrotten hade vi en liten håltimma så då tog jag och Caroline och Shannon och stack till triumf och köpte snacks och efter det så drog vi tillbaka till skolan och där hade vi teknik och efter tekniken så drog vi in till Bergakungen , jag och Caroline vi såg Abduction med Taylor Lautner och den filmen var skit bra! Rekommenderar den starkt till er som gillar action,thriller och lite romantik ;)
Anyway nu så sitter jag och skypar med Caroline och imon blir det NRJ EXPERIENCE på kvällen med henne (Caroline) sedan ska hon sova över hos mig .
Kommer bli fett kul ;)
Orkar inte blogga mer nu
Btw jag har äntligen fått tilbaka min MAC dator , vilket är awesome!!
Men ha en trevlig kväll och så bloggar jag mer imon ..

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar