lördag 29 oktober 2011

sovit 3 ggr på en dag

God eftermiddag allihopa!
Idag så har Caroline sovit över hos mig och inatt tog hon även en bild på mig när jag sov , tack caroline , anyway vi var typ uppe till halv två eller något men nu så har hon åkt iväg med mamma och Hanna , och förut idag så vakna jag av att Carolines mobil ringde och då gick vi upp och åt och sedan gick vi tillbaks till mitt rum och så råkade jag somna om hahah medans Caroline spelade spel på min mobil , sedan så vakna jag efter typ 15 minuter för då var jag tvungen och gå på toa och sedan så la jag mig i min säng för kände mig inte så bra och det gör jag fortfarande inte och då råkade jag somna igen och nu så vakna jag för typ nån timma sen kanske så jag har sovit tre gånger idag hahahah ,
hur som helst vet inte riktigt vad jag ska göra nu idag ..
tror jag ska chilla och ta det lungt och se på film eller någon serie får se ..
bloggar sedan kanske.
Ha en bra dag!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar