måndag 17 oktober 2011

Trökig dag

Hahahah ligger i sängen nu och skypar med Caroline , vi båda skrattade just ihjäl oss till en video som jag snart ska lägga upp men först ska jag berätta lite kort min dag , imorse på bussen så råkade jag åka en hållplats för långt för jag wordfeuda med Hannas pojkvän Per , hähä
leder över honom nu men anyway sedan när jag kom till Cafét så visade Kevin mig vad jag skulle göra och lite sånt och så gjorde jag det fast liksom jag var rätt så uttråkad på Cafét för asså där kom det typ inga alls och chefen är hur jävla tråkig som helst , kom typ kanske 3-5 personer idag till Cafét när jag var där men asså han lät mig sluta lite tidigare typ runt halv två för jag inte behövdes där typ (kom inga då) hur som helst så ska man tillbax dit imon vilket kommer bli sååå kul ju!!...
NOT!
Men ska skypa vidare nu lite med Caroline och sedan ska jag sova ;)
NattiNatti <3

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar