måndag 7 november 2011

Girls wanna have fun

Idag var det en rolig dag för på musiken så sjöng jag , shannon , caroline och matilda ;)
vi sjöng ju liksom as bra , hahaha ..
Anyway idag kom inte emelie men imon kommer hon och börjar .
Hur som helst så hade vi först klassråd sedan språk , lunch och sedan svenska och där somna jag nästan , hahah upss :/ aja sedan hade vi musik som jag skrev i början och efter musiken så drog jag och caroline till media markt med carolines moped för jag behövde köpa hörlurar för mina andra är sönder/trasiga och efter det så kolla jag på min mobil när bussen gick och då gick den 15:30 jag ba shiiiiit kan du skjutsa mig snabbt till busshållplatsen ?! och klockan var 15:25 när vi åkte aja men jag hann med bussen fast vi såg liksom hur bussen kom några meter bakom oss och caroline ba , lossa bandet (ah det som man har under hakan då) och vi var fan mitt i en rondell så jag ba , waaaahh , menmen nu är jag hemma och har ätit och tittat på the secret circle ska nog ta och duscha nu och sedan vila ;) hähä

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar