onsdag 2 november 2011

Halv rolig dag

Hahah var lite roligt idag men ändå inte men i alla fall först så när jag kom ner till träningsvärket då såg jag att det var två killar som vinka till mig och jag ba , wtf?! vilka är det men sedan insåg jag att innan jag hade gått in så stog anton.f moped och anton.t moped utanför så ah det var dom och när jag gick ner så sa dom , tja louise hahah och ah sedan gick jag och bytte om till träningskläder och så börja jag småprata lite med dom medans jag vänta på caroline och karin , sedan så skulle caroline typ göra något på något mojjsigalojjs sak och då var hon starkare än anton.t hahah han blev så jävla dissad , jag och karin och caroline vi typ skratta då anyway sedan gick dom när vi började träna , karin,caroline och jag vi gjorde typ allt möjligt idag när vi träna ;)
känner på mig att jag kommer bli typ biff ifall jag fortsätter men måste fortsätta ifall jag ska bli snygg och fin till min kusins bröllop :) hur som helst orkar inte skriva mer nu...

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar