torsdag 10 november 2011

jävla hackare

Asså idag kändes det hel konstigt allt var bra fram till lektionen innan vi hade Religon&Liv , asså på rasten alla bara liksom pressade/hacka på mig , dom ba , louise du måste göra klart din teknik uppgift osv. , och ifall jag inte gör den uppgiften så får inte dom tillbaks deras betyg eller uppgift som dom lämnat in , asså ifall ni läser detta ni i min klass så ska jag bara säga en en sak , seriöst sluta hacka på mig asså ni gör det inte bättre genom att sätta press på mig ni gör det bara värre typ som ett helvete för mig och ifall ni vill ha eran uppgift tillbaka eller vad det nu är så får ni gå till vår teknik lärare då förfan !!
Jag har knappast börjat skriva något ju och jag kan inte göra den uppgiften på en dag!
Btw Badia skulle ändå prata med vår teknik lärare så ah..aja anyway orkar inte skriva mer om denna jobbiga dagen -.-
bloggar kanske senare..

puss&kram

3 kommentarer:

  1. Oj, shit jag hade ingen aning om varför tekniken kom upp från hela början. Och jag bryr mig inte om när jag får tillbaks den grejen . Det var du som började prata om den grejen annars hade jag inte frågat , så om du tänker på mig om tekniken så hade jag inte en blekaste aning om att det bara var din som var kvar och att det var de som gjorde att ingen annan fick tillbaka sina...!

    hoppas du känner dig bättre nu!!

    Kramar // Caroline

    SvaraRadera
  2. Hejjdu , asså jag började inte alls ta upp den där teknik saken utan det var de andra tjejerna :s
    Ses imon <3

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Menade att du började prata om vad du skulle skriva på Tekniken och jag ba va? och du ba jag får panik vet inte vad jag ska skriva och jag ba liksom WTF varför börjar hon prata om det här nu plötsligt jag blev sist klar med Religionen av tjejerna och kom dvs sist ut ..

    SvaraRadera