torsdag 3 november 2011

Rolig dag med Caroline

Idag så vaknade jag upp som en gammal gumma , jag kunde seriöst inte gå typ för jag hade sån himla träningsvärk men i alla fall sedan så ringde Caroline till mig och sa "jag behöver min bästa vän nu jag klarade inte provet" och asså jag trodde verkligen på det så jag sa " Okejj , synd " typ något sånt och sedan sa hon " hahah JAG KLARADE PROVET!!" och då blev jag ju såklart glad för henne och sedan så kom hon till mig med sin moped och så åkte vi ner till willys för och köpa lite saker för vi skulle baka och efter willys åkte vi till pilens pizzeria för vi var hungriga och jag hade inte ätit någon frukost , och ja sedan när vi kom hem till mig så var pizzan ganska konstig HAHAHA xD (alla svängar Caroline gjort ) då åt vi den konstiga pizzan och sedan började vi baka och det blev fett mycket grädde , det var liksom tjocka lager med grädde har fortfarande inte ätit sen typ två halv tre något men det var inte bara grädde på det var hallon och bananer emellan ;)
anyway nu orkar jag inte skriva mer för jag har typ fått kramp i mina händer hahah , bloggar sedan kanske ;)

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar